Kraj

"Neon" - nowy magazyn o kulturze miasta dla młodego odbiorcy

"Neon" - taki tytuł ma dostać nowy magazyn adresowany do młodego odbiorcy wydawnictwa ViMedia, znanego dotąd przede wszystkim jako wydawca...

“Neon” – taki tytuł ma dostać nowy magazyn adresowany do młodego odbiorcy wydawnictwa ViMedia, znanego dotąd przede wszystkim jako wydawca miesięcznika “Nowa Miss”. Premiera “Neonu” zaplanowana jest na koniec października br. Jego grupę docelową mają tworzyć 20-30-latkowie utożsamiający się z kulturą miasta. “Neon” połączy tematykę muzyczną z opisami ludzi, wydarzeń, tego, co najbardziej na czasie. “Autorom pisma zależeć będzie na wydobywaniu tego, co nowe, nietypowe, czasem kontrowersyjne, oraz na kreowaniu gustów” – powiedział Radek Sławiński, specjalista ds. marketingu ViMedia. “Neon” jakościowo ma, wg wydawcy, należeć do magazynów z wyższej półki. Cena egzemplarzowa wyniesie 7,9 zł. Do kolejnych numerów dołączane będą płyty CD. Planowany nakład pierwszego numeru wyniesie 40 tys. egzemplarzy. (KP)