M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Henkel wprowadził na rynek nową markę past do zębów - Vademecum

Serwis Dzienny | 12 września 2003, 00:00

Koncern Henkel Polska wprowadził na rynek nową markę past do zębów - Vademecum. W październiku br. rozpocznie się kampania reklamowa...

Koncern Henkel Polska wprowadził na rynek nową markę past do zębów - Vademecum. W październiku br. rozpocznie się kampania reklamowa związana z nowym produktem obejmująca m.in. telewizję. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Image Art, która zdobyła ten budżet po przetargu. Wysokość budżetu, jaki Henkel Polska zamierza przeznaczyć na tę kampanię, nie została ujawniona. Wiadomo jedynie, że potrwa ona prawdopodobnie do końca roku. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Optimum Media OMD. Marka past do zębów Vademecum jest marką międzynarodową. W Polsce jest dostępna w czterech wariantach dla dorosłych: podstawowa ochrona (pasta przeciwpróchnicza), kompleksowa ochrona + wybielanie, wariant wybielający, dodatkowe odświeżenie. Oprócz tego pasta do zębów Vademecum posiada także dwa warianty smakowe dla dzieci: truskawkowy i jabłkowy. Marka Vademecum plasuje się na wyższej półce cenowej: sugerowana cena za opakowanie o obj. 75 ml (tuba leżąca) wynosi 4,99 zł, natomiast za opakowanie o obj. 130 ml (tuba stojąca) - 6,99 zł. Dotychczas Henkel Polska miał w swoim portfolio w Polsce tylko jedną markę pasty do zębów - Denivit. (PR)

Czytaj więcej na temat: , , , ,