M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Polska gwiazda na okładce "Marie Claire". Trzy akcje tego tytułu

Serwis Dzienny | 12 września 2003, 00:00

"Marie Claire" (wydawca: Hachette Filipacchi Magazine) po raz pierwszy pokazuje na okładce polską gwiazdę. Piosenkarka Anna Maria Jopek jest twarzą...

"Marie Claire" (wydawca: Hachette Filipacchi Magazine) po raz pierwszy pokazuje na okładce polską gwiazdę. Piosenkarka Anna Maria Jopek jest twarzą październikowego wydania magazynu i jedną z ośmiu bohaterek, znanych Polek, publikacji "Marie Claire" poświęconej profilaktyce raka piersi. Czarno-białe zdjęcia do tego materiału wykonał Konrad Ćwik. Październikowa "Marie Claire" jest wyraźnie społecznie zaangażowana. Poza akcją "Różowa wstążka" (profilaktyka raka piersi) kontynuuje własną akcję "Biała kropelka", która ma uaktywnić Polaków do oddawania szpiku chorym na białaczkę. Dzięki kuponom dołączonym do majowej "Marie Claire" udało się zebrać już dwa tysiące potencjalnych dawców. Dodatkowo wraz z TVN-em "Marie Claire" rozpoczyna wspólne działania przeciwstawiające się molestowaniu seksualnemu dzieci (akcja "Zły dotyk"). "Marie Claire" ma w tej chwili silniejszą promocję w miejscach sprzedaży. Według ZKDP średnia sprzedaż "Marie Claire" przez pierwsze cztery miesiące br. wyniosła nieco ponad 62 tys. egzemplarzy. Wpływy reklamowe "Marie Claire" od marca (gdy tytuł wszedł na rynek) do grudnia ub.r. wyniosły ok. 10,7 mln zł brutto, od I do VIII br. - nieco ponad 7 mln zł brutto (Expert Monitor). (KP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,