M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Reemtsma atakuje średni segment nową promocją marki Route 66

Serwis Dzienny | 12 września 2003, 00:00

Reemtsma Polska chce umocnić swoją pozycję w średnim segmencie papierosów przez wprowadzenie limitowanej edycji i promocję konsumencką marki Route 66....

Reemtsma Polska chce umocnić swoją pozycję w średnim segmencie papierosów przez wprowadzenie limitowanej edycji i promocję konsumencką marki Route 66. Edycja specjalna produktu ma zmienione opakowania, a w paczkach umieszczono kupony konkursowe. Konsumenci, którzy wyślą kupony, mają szasnę wygrać nagrody, m.in. samochód. O akcji informują materiały POS: woblery i plakaty. Celem promocji jest wzrost sprzedaży, odebranie klientów markom konkurencyjnym: L&M i Sobieski, kreowanie wizerunku brandu i rozbudowywanie bazy danych. Akcję we współpracy z klientem przygotowała agencja Just. Marka Route 66 jest obecna na rynku od października ub.r. i należy do segmentu medium international, gdzie liderem jest należący do Philip Morris L&M. Od chwili launchu brand Route 66 miał już jedną promocję konsumencką, która pozwoliła na budowę bazy adresowej. Odnotowany w ciągu ostatnich miesięcy wzrost sprzedaży marka zawdzięcza także wprowadzeniu w lutym br. opakowań zawierających 25 sztuk, które są oferowane obok wersji 20 sztuk. Udziały rynkowe Route 66 można szacować na mniej więcej 1,3 proc., udział wszystkich marek firmy Reemtsma to 19,51 proc. (ilościowo). (TW)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,