M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Media Planning będzie obsługiwał sieć hipermarketów Carrefour

Serwis Dzienny | 12 września 2003, 00:00

Francuska sieć hipermarketów Carrefour rozstrzygnęła globalny przetarg na obsługę mediową. W Polsce budżet tego klienta zdobył dom mediowy Media Planning...

Francuska sieć hipermarketów Carrefour rozstrzygnęła globalny przetarg na obsługę mediową. W Polsce budżet tego klienta zdobył dom mediowy Media Planning Group. Od 4 lat Carrefour współpracował z HMS Carat Polska. Iwona Dynowska, general director Media Planning Group, powiedziała, że przejęcie budżetu Carrefour nastąpi w przyszłym roku. Strategią i kreacją kampanii reklamowych dla tej sieci zajmuje się Saatchi & Saatchi. Według danych Expert Monitora wydatki reklamowe Carrefoura wyniosły w tym roku 1,03 mln zł, a w analogicznym okresie ub.r. - 2,3 mln zł (I-VIII 2002 i I-VIII 2003). Media Planning przejął od Carata obsługę tego klienta także we Francji, Szwajcarii i Turcji. Dotychczas obsługiwał Carrefoura w Hiszpanii i Portugalii. (JD)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,