M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Diageo przekazuje globalny budżet marki whisky J&B agencji M&B

Serwis Dzienny | 12 września 2003, 00:00

Agencja reklamowa Michaelides & Bednash (M&B) zajmie się obsługą globalnego budżetu marki szkockiej whisky J&B należącej do portfolio koncernu Diageo....

Agencja reklamowa Michaelides & Bednash (M&B) zajmie się obsługą globalnego budżetu marki szkockiej whisky J&B należącej do portfolio koncernu Diageo. M&B będzie odpowiedzialna za przygotowanie kreacji skierowanej do konsumentów w wieku 18-24 lata. Agencja zainicjuje działania marketingowe w Hiszpanii, a następnie w Meksyku. Marka J&B ma być wspierana bez użycia klasycznej reklamy z zakresu ATL. Jest brandem whisky numer dwa pod względem wielkości sprzedaży na świecie i liderem w tym segmencie w Europie. Diageo chce bronić jej pozycji przed rosnącą konkurencją ze strony producentów białej wódki i tzw. drinków ready-mixed. ("Brand Republic")

Czytaj więcej na temat: , , ,