M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Toyota zwiększa nakłady na reklamę Priusa w USA

Serwis Dzienny | 12 września 2003, 00:00

Toyota chce zwiększyć w USA nakłady na reklamę w mediach modelu Prius. W 2004 r. Prius miałby zostać wsparty sumą...

Toyota chce zwiększyć w USA nakłady na reklamę w mediach modelu Prius. W 2004 r. Prius miałby zostać wsparty sumą 30 mln dol. Celem jest edukowanie konsumentów, ktorzy wciąż niedokładnie rozumieją technologię hybrydowych baterii zastosowaną w tym samochodzie. W badaniach konsumenckich okazało się, że 24 proc. Amerykanów myśli, że baterie Priusa wymagają częstego ładowania (i podłączania w tym celu do źródła prądu), kolejne 28 proc. konsumentów odpowiedziało na takie pytanie: "Nie wiem". Dlatego reklamy Priusa nieść będą w najbliższym czasie prosty przekaz: "You never have to plug in" ("Nigdy nie musisz podłączać do prądu"). Kreację telewizyjnej kampanii, która ruszy w listopadzie br., przygotowała agencja Saatchi & Saatchi Los Angeles. Oprócz telewizji kampania obejmie także outdoor, prasę i internet. Plany Toyoty zakładają wydawanie ponad połowy budżetu na telewizję. Prius wszedł na rynek amerykański w czerwcu 2000 r. Według CMR Data model ten otrzymał w 2001 r. wsparcie reklamowe warte 14 mln dol., w 2002 r. 12 mln dol. i kolejne 12 mln dol. tylko w pierwszej połowie br. ("Advertising Age")

Czytaj więcej na temat: , , ,