M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Moby Dick Warszawa realizuje akcję upamiętniającą atak na USA

Serwis Dzienny | 12 września 2003, 00:00

10 września, w przededniu drugiej rocznicy tragedii na Manhattanie, ruszyła ogólnopolska kampania upamiętniająca wydarzenia w USA sprzed dwóch lat. Akcja...

10 września, w przededniu drugiej rocznicy tragedii na Manhattanie, ruszyła ogólnopolska kampania upamiętniająca wydarzenia w USA sprzed dwóch lat. Akcja została zorganizowana samodzielnie przez agencję reklamową Moby Dick Warszawa, która przygotowała kreację i pozyskała mediowych partnerów do tego przedsięwzięcia. Tego dnia w Warszawie zostały wyklejone billboardy udostępnione przez Cityboard Media ze specjalnym, wręcz surowym przekazem opartym jedynie na symbolicznej typografii. 11 września uruchomiona została strona www.manha11an.com, do której trafić będzie można poprzez bannery wyemitowane przez Wirtualną Polskę. Również 11 września "Gazeta Wyborcza" zamieściła specjalne okolicznościowe ogłoszenie w formie klepsydry-nekrologu, zaś w Telewizji Polsat oraz kablowej telewizji Centrum przez cały dzień można było zobaczyć filmową część kampanii. Jest to 11-sekundowy spot (zrealizowany dzięki udziałowi Studia Filmowego Odeon) w formie prostej czarno-białej animacji spójnej z projektem billboardu. "Skonstruowaliśmy przekaz, który powinien mocno poruszyć wyobraźnię Polaków. Jego przesłanie jest niezwykle proste i sprowadza się do dwóch wyrazów: "Należy pamiętać". Naszym celem nie jest zmonopolizowanie odbioru wydarzeń z 11 września, lecz jedynie dobitne przypomnienie faktu, którego konsekwencje do dzisiaj wszystkich nas dotykają. Właśnie dlatego w internecie na stronie www.manha11an.com każdy będzie mógł się odnieść do naszego projektu i pozostawić własny komentarz" - mówi Marcin Kosiorowski, prezes Moby Dick Warszawa.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,