Kraj

Citroen Polska rozpocznie kampanię launchową modelu C2

Citroen Polska rozpocznie 6 października kampanię wprowadzającą na rynek nowy model samochodu - C2. Kampania, której przygotowaniem zajmowały się agencja...

Citroen Polska rozpocznie 6 października kampanię wprowadzającą na rynek nowy model samochodu – C2. Kampania, której przygotowaniem zajmowały się agencja reklamowa Euro RSCG New Europe i dom mediowy Brand & Media OMD, potrwa do końca października. Jak mówi Paweł Orlik, dyr. marketingu Citroen Polska, celem kampanii jest poinformowanie o dniach otwartych C2 (które odbędą się w dniach 10-12 października) oraz o samym pojawieniu się w Polsce nowego samochodu. Kampania kierowana jest do konsumentów w wieku 25-44 lata, z dochodami powyżej średniej krajowej, mieszkających w miastach. Mediaplan zakłada wykorzystanie przede wszystkim telewizji: TVP1, TVP2, TVN, TVN Siedem, TV4. Poza tym kampania obejmie radio (RMF FM, Radio Zet i PR3), prasę codzienną ogólnopolską (“Gazeta Wyborcza”, “Super Express”) i lokalną w całym kraju (m.in. “Głos Wielkopolski”, “Ekspres Ilustrowany”), a także magazyny motoryzacyjne (“Auto Moto”, “Auto+”, “Auto Sukces”, “Auto Motor i Sport”). Citroen zajmuje na polskim rynku 9. miejsce pod względem sprzedaży – w okresie styczeń-lipiec br. firma sprzedała 9,5 tys. nowych aut, co dało jej 4,65 proc. market share (źródło: Samar). (MG)