Przetargi

Lowe GGK i PanMedia Western rozpoczną współpracę z siecią Avans

Agencja reklamowa Lowe GGK została wybrana w przetargu na obsługę strategiczno-kreatywną firmy Avans, właściciela sieci sklepów ze sprzętem RTV i...

Agencja reklamowa Lowe GGK została wybrana w przetargu na obsługę strategiczno-kreatywną firmy Avans, właściciela sieci sklepów ze sprzętem RTV i AGD. Lowe GGK rekomendowała w przetargu dom mediowy PanMedia Western, który zajmie się planowaniem i zakupem mediów do kampanii reklamowej sieci Avans. Wysokość budżetu, jakiego dotyczył przetarg, nie została ujawniona. Umowa, która nie została jeszcze podpisana, będzie początkowo obowiązywać do końca roku. Wizerunkowo-produktowa kampania reklamowa sieci Avans rozpocznie się w połowie października, potrwa do końca roku, a obejmie między innymi telewizję, radio i prasę. W przetargu startowało pięć agencji reklamowych, wśród których była Eureka, dotychczas obsługująca Avans od strony kreacji. Nazw pozostałych agencji nie ujawniono. W ubiegłym roku sieć Avans wydała na reklamę w telewizji, radiu i prasie 8,7 mln zł (Expert Monitor). Do sieci należy obecnie około 600 sklepów funkcjonujących głównie w miastach do 100 tys. mieszkańców. Konkurencją dla firmy Avans są takie firmy jak Media Markt i RTV Euro AGD. (PR)