Kraj

Ważą się losy dalszej przyszłości Testardo-Bates i Red Cell w Polsce

Do końca przyszłego tygodnia ma zapaść ostateczna decyzja dotycząca przyszłości agencji reklamowych Testardo-Bates i Red Cell. Wciąż nie wiadomo, jakie...

Do końca przyszłego tygodnia ma zapaść ostateczna decyzja dotycząca przyszłości agencji reklamowych Testardo-Bates i Red Cell. Wciąż nie wiadomo, jakie konsekwencje na rynku polskim będzie miało przejęcie przez WPP Group (m.in. Red Cell) holdingu Cordiant Communications Group (m.in. Bates). W USA sieć Bates zostanie włączona w struktury należącej do WPP Group agencji J. Walter Thompson (WPP Group), a w innych krajach, m.in. w Polsce, ma zostać częścią sieci Red Cell. Szczegóły i tryb tego przejęcia zostaną wyjaśnione już wkrótce. “Najpóźniej do końca przyszłego tygodnia zostaną podjęte ostateczne decyzje w tej kwestii” – twierdzi Piotr Gruszczyński, dyr. zarządzający Red Cell, ale nie podał, jak jego zdaniem sytuacja się zmieni. W tej chwili istnieje kilka sprzecznych scenariuszy przedstawianych przez przedstawicieli obu agencji reklamowych. Jedna z nich zakłada zmianę przez Testardo-Bates nazwy na Testardo Red Cell poprzez wchłonięcie struktury Red Cell. Inny wariant zakłada istnienie obu firm niezależnie. Ostatnio pojawiła się także opcja włączenia Testardo-Bates do struktury The Bridge (w jej ramach działają m.in. agencje reklamowe J. Walter Thompson/Parintex, Red Cell, firma BTL Parallel, agencja interaktywna Virtual Window i firma public relations Ink & Company). (AMS)