Kraj

Bimer i Mazurczak przygotują kreację do kampanii reklamowej Radiostacji

Marek Bimer i Janusz Mazurczak wraz agencją reklamową BuM przygotują kreację do zbliżającej się kampanii reklamowej rozgłośni Radiostacja należącej do...

Marek Bimer i Janusz Mazurczak wraz agencją reklamową BuM przygotują kreację do zbliżającej się kampanii reklamowej rozgłośni Radiostacja należącej do holdingu Eurozet. Budżet planowanej na listopad br. akcji reklamowej wynosie ok. 1 mln zł. Za planowanie i zakup mediów będzie odpowiedzialny dział promocji Radiostacji oraz dom mediowy Media Planning. W kampanii będzie promowane nowe logo sieci. Wykorzystane zostaną: telewizja, kino, nośniki reklamy zewnętrznej, prasa oraz akcje BTL. Po zmianach programowych, które wprowadzone zostały na początku 2003 r., format Radiostacji najbardziej zbliżony jest do formatu Urban Contemporary Hit Radio. Zasięg dzienny Radiostacji w obszarze nadawania w grupie celowej 15-24 lata w okresie maj-lipiec br. wynosił 14,5 proc., udział w rynku 9,9 proc., a świadomość spontaniczna była w tym czasie na poziomie 37,5 proc. W Warszawie te same wskaźniki dla Radiostacji wyglądały następująco: zasięg dzienny – 17,5 proc., udział w rynku – 11,9, świadomość spontaniczna – 43,7 proc. (Radio Track, SMG/KRC Millward Brown Co.). (PR)