Kraj

Zbyszko wprowadził promocyjne opakowania Polococty

PPH Zbyszko, producent napojów gazowanych Polococta, wprowadził do sprzedaży promocyjne 2,5-litrowe butelki wszystkich pięciu wariantów napojów. Są one sprzedawane w...

PPH Zbyszko, producent napojów gazowanych Polococta, wprowadził do sprzedaży promocyjne 2,5-litrowe butelki wszystkich pięciu wariantów napojów. Są one sprzedawane w cenie dotychczasowych 1,5-litrowych opakowań (sugerowana cena detaliczna to 2,99 zł). Promocja ma trwać do odwołania, a jej zadaniem ma być przede wszystkim umocnienie znajomości marki. Od września Polococta jest reklamowana jako główny sponsor najnowszej edycji programu rozrywkowego “Bar” w telewizji Polsat, do końca roku na antenie tej stacji będą pojawiały się billboardy reklamowe Polocockty. Dodatkowo sprzedaż promocyjnych opakowań Polococty wspierana jest działaniami trademarketingowymi (rabaty i gadżety dla handlowców). (MB)