Kraj

Ruszyła kampania promocyjna "Gazety Krakowskiej"

1 października wraz z pierwszym zmienionym numerem "Gazety Krakowskiej" ruszyła kampania reklamowa pod hasłem "Gazeta najwyraźniej Krakowska". Będzie ona miała...

1 października wraz z pierwszym zmienionym numerem “Gazety Krakowskiej” ruszyła kampania reklamowa pod hasłem “Gazeta najwyraźniej Krakowska”. Będzie ona miała charakter kampanii zewnętrznej, obejmie: 100 billboardów oraz 32 citylighty (przede wszystkim na terenie Krakowa). Użyte będą również spoty telewizyjne i spoty radiowe (wizerunkowe i tematyczne). Kampania wykorzystuje motyw obwarzanka, który posłuży jako nośnik reklamowy. W najbliższych dniach na około 20 tys. obwarzanków sprzedawanych na terenie Krakowa znajdzie się banderolka z hasłem “Gazeta najwyraźniej Krakowska”. W największych centrach biurowych w Krakowie od 3.10 postawione będą stojaki z “Gazetą Krakowską”, a hostessy będą je rozdawać. Łączna liczba rozdanych gazet – 1600 sztuk.