Kraj

Serwis nikewomen.com dostępny w wersji polskojęzycznej

Od 1 października polskie internautki mogą oglądać ogólnoeuropejski serwis nikewomen.com również w języku polskim - został on bowiem dodany jako...

Od 1 października polskie internautki mogą oglądać ogólnoeuropejski serwis nikewomen.com również w języku polskim – został on bowiem dodany jako szósty język do wyboru obok pięciu podstawowych: angielskiego, hiszpańskiego, francuskiego, niemieckiego i włoskiego.

W celu usprawnienia szybkości działania serwis nikewomen.com został podwieszony na serwerach największego polskiego portalu Onet.pl pod adresem https://nikewomen.onet.pl. Zawartość serwisu będzie aktualizowana zgodnie z ogólnoeuropejskimi wydaniami, czyli co 6-8 tygodni. Wirtualny przewodnik po świecie Nike podzielony zostanie na kilka stałych modułów. Pierwszy z nich to Temat Przewodni wydania – obecnie są to “Nocne balety dziewczyn”, gdzie fanki sportu i tańca mogą się dowiedzieć, ile kalorii spalają podczas tanecznych szaleństw na klubowych parkietach. Kolejny moduł to Gorąca Oferta – tu przedstawiane są wybrane kolekcje Nike (obecnie jest to kolekcja Studio 71). Opisy produktów z najnowszych kolekcji Nike znalazły się w sekcji Nowa Kolekcja. Tutaj można będzie też wydrukować zdjęcia wybranych modeli ubrań lub przesłać je mailem do koleżanki. W sekcji Imprezy zebrano informacje o organizowanych przez Nike spotkaniach z cyklu Nike Body Jam. Moduł Master Class to prezentacje rozmaitych stylów tanecznych – teraz można tu znaleźć informacje o Latin Jazzie. W rozbudowanej sekcji Do pobrania umieszczono wiele atrakcyjnych plików do ściągnięcia, m.in. z możliwością samodzielnego tworzenia własnych opisów do wygaszaczy ekranu. Ostatnia sekcja to zapowiedzi treści kolejnych wydań serwisu. Nowy polskojęzyczny serwis jest promowany online poprzez sponsoring popularnego serwisu adresowanego do kobiet – Gala.onet.pl. Wsparciem kampanii jest emisja bannerów w komunikatorze Gadu-Gadu. Dodatkowo o serwisie Nikewomen.com mieszkanki Krakowa, Katowic, Warszawy, Poznania i Łodzi dowiedzą się za pośrednictwem e-mailingu.

Kampanie Nike realizuje dom mediowy MindShare Polska oraz jego wyodrębniony dział reklamy cyfrowej – m digital.