Kraj

A-Press zapowiada zmiany w layoucie "Teleprogramu"

Firma A-Press, wydawca dodatku telewizyjnego "Teleprogram" do dzienników regionalnych i gazet lokalnych, zamierza sukcesywnie wprowadzać zmiany w tym tytule. Zmiany...

Firma A-Press, wydawca dodatku telewizyjnego “Teleprogram” do dzienników regionalnych i gazet lokalnych, zamierza sukcesywnie wprowadzać zmiany w tym tytule. Zmiany dotyczyć będą layoutu dodatku. Podretuszowany zostanie logotyp tytułu pisma i makiety poszczególnych stron. Stopniowo poszerzana będzie część redakcyjna, a stylistyka działu z repertuarem stacji TV zostanie odświeżona. Zmiany te będą wprowadzane ewolucyjnie, tak by stopniowo przyzwyczajać czytelnika i nie ryzykować jego odejścia. A-Press oprócz dodatku “Teleprogram” wydaje TV-guide sprzedawany samodzielnie “Teleprogramy” i tzw. TV-guide’y hipermarketowe: “Tele Leader” (sprzedawany w sieci sklepów Leader Price) i “Tele Geant” (sprzedawany w sklepach Geant). Brokerem reklam we wszystkich czterech tytułach jest spółka Teleprogram. Dodatek “Teleprogram” dołączany jest do 10 dzienników regionalnych (m.in. z Pomorza Zachodniego, Dolnego Śląska, wschodniej Małopolski, Podlasia i Lubelszczyzny) oraz do ok. 70 tygodników lokalnych. Według brokera reklam w tym tytule łączny nakład dodatku wynosi ponad 1,3 mln egzemplarzy. (PM)