M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Pocztylion już wybrał dom mediowy

Serwis Dzienny | 22 października 1999, 00:00

Po rozstaniu się z agencją Market Link fundusz emerytalny Pocztylion ogłosił dwa przetargi: na wybór agencji full service i domu...

Po rozstaniu się z agencją Market Link fundusz emerytalny Pocztylion ogłosił dwa przetargi: na wybór agencji full service i domu mediowego, któremu powierzy zakup czasu antenowego w telewizji. Przetarg na media wygrała agencja Media 3000. Umowę o współpracy pomiędzy funduszem i agencją podpisano do końca roku. Media 3000 obsługiwała fundusz przed rozstrzygnięciem przetargów, zrobiła też kreację do spotu z aktorami telenoweli "Złotopolscy". Odniosła spore sukcesy przy tej kampanii: kupuje czas po zdecydowanie niższych cenach niż Market Link (wysokie koszty dotarcia były główną przyczyną rezygnacji z ML), renegocjowała bardzo niekorzystną umowę z Polsatem, która zawierała zapis o bardzo małym udziale prime time we wszystkich emisjach, ponadto przekonała tę stację do przyjęcia spotu ze Złotopolskimi. Nie było to łatwe, gdyż w spocie są sceny z konkurencyjnej dla Polsatu telenoweli. Media 3000 liczy na cały budżet reklamowy Pocztyliona. Bartosz Niebielski, dyr. marketingu funduszu, przyznaje, że ma szanse, ale przetarg rozstrzygnie się dopiero na początku listopada, uczestniczy w nim kilka innych agencji, w tym Market Link. (JS)