Cordiant Communications Group upubliczniła wyniki finansowe swojego pierwszego roku niezależnej działalności, tj. od momentu wydzielenia się ze struktur agencji Saatchi & Saatchi. W skład tej grupy wchodzą obecnie: Bates Worldwide oraz Scholz & Friends. Chociaż jako grupa Cordiant nie może sięĘpochwalić wieloma budżetami międzynarodowych koncernów (obecnie stanowią 33 proc. obrotów, tj. wzrosły o 3 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim), ubiegłoroczne wyniki wyglądają rzeczywiście imponująco: obroty pochodzące z obsługi nowych budżetów podwoiły się i w 1998 r. wyniosły 580 mln USD. Obroty budżetów w USA stanowiły 24 proc. całości, w Europie (poza Wielką Brytanią) 36 proc., na Wyspach Brytyjskich 13 proc., natomiast w Azji i krajach regionu Pacyfiku 27 proc. Chief executive grupy Cordiant, Michael Bungey nie ukrywa zadowolenia: “Od momentu rozstania sięĘz Saatchi po prostu zaczęliśmy gwałtownie i bujnie rozkwitać”.