Kraj

Partner of Promotion przejęła agencję MediaRel

Agencja public relations Partner of Promotion przejęła agencję MediaRel. Partner of Promotion kupiła całość udziałów w MediaRel od Katarzyny Terej,...

Agencja public relations Partner of Promotion przejęła agencję MediaRel. Partner of Promotion kupiła całość udziałów w MediaRel od Katarzyny Terej, będącej właścicielem tej agencji i jej prezesem. Agencja nie podaje, ile zapłaciła za udziały w MediaRel, a do momentu zamknięcia Dziennego Serwisu “MMP” nie udało nam się skontaktować z Katarzyną Terej. “Razem możemy zrobić więcej, łącząc różne kultury organizacyjne. Zarówno nasi klienci, jak i klienci MediaRel niezależnie od siebie przekazywali nam informacje, że chcieliby pracować z większą firmą” – mówi Piotr Talarek, dyrektor zarządzający Partner of Promotion. Agencja interesowała się także innymi agencjami PR, ale Piotr Talarek nie chce podawać ich nazw. Klientami Partner of Promotion są m.in.: Nike, Polska Telefonia Cyfrowa, Medicover i Europlex, z kolei MediaRel współpracuje m.in. ze Statoilem i firmą Motorola. Szef Partner of Promotion mówi, że klienci obydwu agencji nie kolidują ze sobą. Katarzyna Terej obejmie w Partner of Promotion stanowisko client service directora. Będzie się zajmowała kontaktem z obecnymi klientami agencji i nowym biznesem. (PU)