Kraj

New Age Media podniesie od stycznia 2004 r. ceny reklam

Broker reklamy kinowej New Age Media podniesie od stycznia 2004 r. ceny reklam o 10-15 proc. "Wojna cenowa wśród brokerów...

Broker reklamy kinowej New Age Media podniesie od stycznia 2004 r. ceny reklam o 10-15 proc. “Wojna cenowa wśród brokerów reklamy kinowej spowodowała, że kino stało się tanim medium i w związku z tym za bardzo wydłużyły się bloki reklamowe – mówi Bianka Pawlewska, general manager spółki. – Chcemy sprawić, by kino stało się medium ekskluzywnym”. W związku z podwyżką cen reklam spółka przygotuje zindywidualizowane oferty dla najaktywniej z nią współpracujących domów mediowych. Konkurencyjna dla New Age Media spółka RMB Polska na razie nie planuje podwyżki cen. “Nie wykluczamy jednak całkowicie takiego posunięcia” – mówi Konrad Kamiński, dyrektor zarządzający RMB Polska (spółka sprzedaje reklamę w kinach sieci Multikino, Kinepolis i Kinoplex). Leszek Popowicz, szef Best Marketing & Promotion Agency (broker ten sprzedaje reklamę m.in. w kinach sieci Silver Screen, Helios i Vision), mówi: “Na dzień dzisiejszy prawdopodobnie będziemy utrzymywać aktualne ceny”. Podobnie jednak jak RMB Polska także i Best Marketing & Promotion Agency nie wyklucza całkowicie podwyżek. New Age Media jest wyłącznym domem sprzedaży reklam Cinema City i oferuje reklamę na 118 ekranach, w tym w trzech kinach Imax. (PU)