Zagranica

PHD wygrał wart 4 mln funtów budżet mediowy Expedia

Dom mediowy PHD z Londynu wygrał szacowany na 4 mln funtów budżet planowania i zakupu mediów jednego z najpopularniejszych na...

Dom mediowy PHD z Londynu wygrał szacowany na 4 mln funtów budżet planowania i zakupu mediów jednego z najpopularniejszych na świecie internetowych serwisów turystycznych Expedia. Poprzednio ten budżet obsługiwany był przez dom mediowy Media Planning Group. Planowaniem i zakupem mediów online dla Expedia w dalszym ciągu będzie zajmował się Media Planning Group za pośrednictwem swojego oddziału Media Contacts. PHD rozpocznie obsługę budżetu mediowego Expedia od początku przyszłego roku, będzie współpracował z agencją Clemmow Hornby Inge, która w tym roku została wybrana do obsługi budżetu kreatywnego (jej autorstwa jest najnowsza kampania Expedia pod hasłem: “Jaka jest twoja idealna podróż”). Expedia chce zmienić swój wizerunek – z serwisu oferującego wyłacznie tanie bilety lotnicze na miejsce w sieci, gdzie użytkownicy mogą znaleźć pełną ofertę związaną z organizacją wakacji, wyjazdów turystycznych. Expedia planuje od początku przyszłego roku silne uderzenie reklamowo-marketingowe (m.in. kampanię telewizyjną, reklamy w radiu, w prasie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej i w internecie). Serwis Expedia rozpoczął funkcjonowanie w październiku 1998 r., jego główny udziałowiec – koncern Microsoft – w ub.r. sprzedał swoje udziały właścicielowi Ticketmaster – firmie USA Interactive. (“Brand Republic”)