Kraj

Grupa Outdoor przejęła tablice reklamowe firmy Prescol

Sieć billboardów w formacie 5,04 m x 2,38 m, należących do firmy Prescol, została przejęta przez inną firmę reklamy zewnętrznej...

Sieć billboardów w formacie 5,04 m x 2,38 m, należących do firmy Prescol, została przejęta przez inną firmę reklamy zewnętrznej Outdoor Promocja Plakatu, wchodzącą w skład Grupy Outdoor. Transakcja dotyczy ok. 600 tablic Prescolu, które powiększą dotychczasową sieć OPP, która według ostatniego raportu ilościowego Stowarzyszenia Reklamy Zewnętrznej (stan na dzień 30.09 br.) liczyła 5527 nośników (czwarte miejsce w rankingu). Billboardy Prescolu znajdują się przede wszystkim na terenie zachodniego pasa Polski, m.in. w takich miastach, jak Szczecin, Legnica, Gorzów czy Zielona Góra. Nośniki te znajdą się w ofercie OPP już na początku listopada br. (JP)