Zagranica

Agencja McCann-Erickson odświeża brand Nurofen w Wielkiej Brytanii

Marka Nurofen chce wyłamać się z tradycyjnej stylistyki reklam produktów farmaceutycznych. Przejawem takiej strategii jest najnowsza kampania tej marki, która...

Marka Nurofen chce wyłamać się z tradycyjnej stylistyki reklam produktów farmaceutycznych. Przejawem takiej strategii jest najnowsza kampania tej marki, która właśnie startuje w Wielkiej Brytanii, a którą przygotowała agencja McCann-Erickson. W nowym spocie telewizyjnym wykorzystano motyw labiryntu i pędzącego w nim byka, który zostaje zatrzymany dzięki Nurofenowi. Odjazd kamery od tej akcji sprawia, że widz dowiaduje się, iż labirynt umieszczony był w ludzkiej głowie. Na końcu spotu pojawia sie hasło kampanii: “Nurofen – szybki, celny uśmierzacz bólu”. Logo Nurofenu pojawi się nie tylko w telewizji, ale też m.in. na reklamach wzdłuż linii kolejowych. Kampania ma pomóc Nurofenowi zdystansować takie leki jak Solpadeine, Anadin czy Panadol i wzmocnić pozycję lidera w sektorze leków przeciwbólowych. Kampania pośrednio nawiązuje do wcześniejszych wiosennych kampanii dla subbrandów Nurofen Migraine Pain i Nurofen Children. Media obecnej kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy MindShare. (“Brand Republic”)