M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

BBDO przejmuje europejski budżet samochodów ciężarowych Mercedesa

Serwis Dzienny | 21 października 2003, 00:00

Koncern DaimlerChrysler przekazał swój budżet samochodów ciężarowych marki Mercedes-Benz do agencji BBDO Worldwide i oddziału BBDO - agencji L&K. Wcześniej...

Koncern DaimlerChrysler przekazał swój budżet samochodów ciężarowych marki Mercedes-Benz do agencji BBDO Worldwide i oddziału BBDO - agencji L&K. Wcześniej budżet ten był obsługiwany przez lokalną agencję H2e. W przetargu brała także udział agencja Scholz & Friends. BBDO jest globalną siecią dla koncernu DaimlerChrysler, ale brand Mercedes nie jest z nią powiązany. Zwycięstwo jest ważne dla nowej kadry zarządzającej BBDO - Hubertusa von Lobensteina, który był CEO należącej do Publicis Groupe agencji Saatchi & Saatchi, oraz Andre Kempera, byłego dyr. kreatywnego należącej do Interpublic Group of Cos. agencji Springer & Jacoby. Obydwaj mają doświadczenie w pracy nad budżetami samochodowymi. ("Advertising Age")

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,