Kraj

AMS SA zunifikuje do końca 2003 r. system nośników backlite

Firma reklamy zewnętrznej AMS SA planuje w ciągu najbliższych miesięcy zunifikowanie systemu nośników backlite. Dysponuje ona 948 takimi powierzchniami o...

Firma reklamy zewnętrznej AMS SA planuje w ciągu najbliższych miesięcy zunifikowanie systemu nośników backlite. Dysponuje ona 948 takimi powierzchniami o formacie 6×3 m – wśród nich jest 100 tablic należących do zakupionej niedawno przez AMS SA spółki Media System. “Aktualnie dokonujemy szczegółowego przeglądu systemu nośników backlite. Proces ten zostanie zakończony do końca bieżącego roku – mówi Marek Kuzaka, wiceprezes ds. operacyjnych i rozwoju systemu oraz członek zarządu AMS SA. – Chcemy przede wszystkim, by system ten był jednolity jakościowo”. Chodzi m.in. o odpowiednie oświetlenie i wygląd nośników. Marek Kuzaka mówi, że w najbliższym czasie firma skupi się na jakości nośników, a nie rozwijaniu tego sytemu pod względem ilościowym. AMS SA kupiła za 1,94 mln zł 100 proc. udziałów w Media System od niemieckiej firmy Deutsche Stadte Medien, Europlakat International (jej największym udziałowcem jest firma JCDecaux) i 3 osób fizycznych. (PU)