Kraj

BAT promuje Pall Mall przez SMS-y

Agencja marketingu mobilnego EL2 przygotowała promocję konsumencką dla marki Pall Mall należącej do portfolio British American Tobacco (BAT). O akcji...

Agencja marketingu mobilnego EL2 przygotowała promocję konsumencką dla marki Pall Mall należącej do portfolio British American Tobacco (BAT). O akcji konsumenci mogą dowiedzieć się dzięki konwencjonalnej wysyłce, którą skierowano do 150 tys. osób z bazy BAT. Adresatami są konsumenci pełnoletni, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Palacze, którzy chcą wziąć udział w konkursie, wysyłają SMS-em swoje imię, nazwisko oraz unikatowy numer ID, który otrzymali w przesyłce. SMS-em zwrotnym dostają pytanie konkursowe. Jeżeli potrafią na nie odpowiedzieć, trafiają do drugiego etapu konkursu, w którym muszą zaproponować hasło promujące markę Pall Mall. Najlepsze pomysły będą nagrodzone, do wygrania jest 30 wycieczek w Alpy. Celem akcji jest przede wszystkim budowanie wizerunku marki jako brandu dynamicznego i nowoczesnego. Akcja trwa do końca listopada. Marka Pall Mall ma obecnie 1,12 proc. udziałów ilościowych w rynku papierosów (dane firmy Cyber Service). Promocja Pall Mall jest już drugim projektem EL2 dla BAT, wcześniej firma realizowała akcję SMS-ową dla marki Jan III Sobieski. (TW)