Przetargi

NOM wybrał DougFaberFamily i Zenith Media

Niezależny Operator Międzystrefowy (NOM) rozstrzygnął przetarg na agencję reklamową. Zwyciężyła w nim agencja DougFaberFamily, która przygotuje najbliższą kampanię reklamową NOM....

Niezależny Operator Międzystrefowy (NOM) rozstrzygnął przetarg na agencję reklamową. Zwyciężyła w nim agencja DougFaberFamily, która przygotuje najbliższą kampanię reklamową NOM. Kampania ma ruszyć 3 listopada, rzecznik NOM Marcin Gruszka nie ujawnił jej bliższych szczegółów. “Wybraliśmy DougFaberFamily, ponieważ uznaliśmy, że przygotowana dla nas przez tę agencję kreacja poprzedniej kampanii dobrze trafiła do naszych klientów, a projekt przedstawiony przez nią teraz nawiązuje do tej poprzedniej kreacji” – mówi Gruszka. Jednocześnie NOM wybrał też nowy dom mediowy, który zajmie się planowaniem i zakupem mediów do kampanii – jest to Zenith Media (poprzednio NOM współpracował ze Starlinkiem). Jak wyjaśnia Marcin Gruszka, NOM nie organizował oddzielnego przetargu na dom mediowy, Zenith Media i DougFaberFamily przystąpiły razem do przetargu operatora. Poprzednia kampania NOM, przygotowana przez DougFaberFamily, miała miejsce w okresie wakacyjnym (koniec czerwca – sierpień) i promowała nową usługę NOM (wdzwaniany dostęp do internetu) oraz wakacyjną promocję cenową na usługi telefoniczne. Podstawę kampanii stanowiła telewizja, która uzupełniona była prasą i internetem. Wcześniej DougFaberFamily przygotowała dla NOM styczniowo-lutową kampanię promującą rabaty cenowe. (MG)