Kraj

Nazwa Red Cell nadal z JWT/Parintex

W odpowiedzi na wczorajszą informacje w DS "MMP" Jacek Ślotała, prezes J. Walter Thompson/Parintex, oświadczył, że wszelkie stwierdzenia mówiące, jakoby...

W odpowiedzi na wczorajszą informacje w DS “MMP” Jacek Ślotała, prezes J. Walter Thompson/Parintex, oświadczył, że wszelkie stwierdzenia mówiące, jakoby tylko agencja Testardo-Bates miała prawo do noszenia w swojej nazwie członu Red Cell, są w tej chwili przedwczesne i nieuprawnione [taką informacje podał wczoraj Paweł Niezgoda, prezes Testardo-Bates – przyp. red.]. “Testardo-Bates stała się częścią największej grupy komunikacyjnej na świecie – powiedział Ślotała. – Należy wykazać się cierpliwością i mieć zaufanie, że wszystko w swoim czasie zostanie odpowiednio zorganizowane z pożytkiem dla wszystkich. Firma istniejąca w ramach grupy JWT ma pełne prawo do noszenia nazwy Red Cell, mam na to podpisany kontrakt z Red Cell i na razie nikt nam go jeszcze nie wymówił”. Jacek Ślotała dodał, że niewątpliwie agencja Testardo-Bates z racji przejęcia Cordiant Communication Group przez WPP Group stanie się w przyszłości częścią Red Cell, ale jeszcze to nie nastąpiło, a przynajmniej nie na polskim rynku, który dla WPP nie jest rynkiem wiodącym, któremu poświęca się uwagę w pierwszym rzędzie. “Prawdopodobnie Testardo-Bates stanie się częścią New Red Cell Network, a nasza firma pozostanie tylko przy nazwie Red Cell” – wyjaśnił. Dodał, że możliwa jest też całkowita zmiana nazwy przez Red Cell istniejącą przy JWT, ale decyzje zapadną nie wcześniej niż za 2-3 miesiące. “Na pewno Red Cell nie zostanie zlikwidowana, zamknięta, nie ma też mowy o jakimkolwiek przesuwaniu klientów do innej firmy” – podkreślił.

Jacek Ślotała dodał, że w grupie JWT/Parintex nie są planowane żadne większe zmiany po niedawnym odejściu Piotra Pokrzywy, pełniącego funkcję dyr. generalnego agencji: “Łączenie przeze mnie funkcji prezesa z funkcją dyr. generalnego agencji to wynik racjonalizacji kosztów i struktury. Nie ma sensu dublowanie pewnych stanowisk”. Dodał, że Piotr Pokrzywa nadal pozostaje w ściślej współpracy z JWT i będzie odpowiedzialny za projekty specjalne. “Jedyna zmiana, jaka się szykuje w najbliższym czasie, to przyjęcie do pracy kilku nowych accountów – powiedział Ślotała. – Wymaga tego stale poszerzająca się współpraca z takimi klientami jak Nestle, Unilever czy Kraft Jacobs”. (AMS)