Kraj

PTU SA planuje kampanię reklamową

Polskie Towarzystwo Ubezpieczeń SA (dawne Daewoo TU SA) jest w trakcie zmian identyfikacji wizualnej, a na przełomie roku planuje ogólnopolską...

Polskie Towarzystwo Ubezpieczeń SA (dawne Daewoo TU SA) jest w trakcie zmian identyfikacji wizualnej, a na przełomie roku planuje ogólnopolską kampanię reklamową. Zmianą corporate i brand identity zajęła się agencja Tuba Urząd ds. Nagłaśniania. Opracowano już nowe logo towarzystwa. Na przełomie roku PTU SA zamierza wyłonić agencję reklamową, której powierzy budżet kreatywny kampanii reklamowej. Zamierza także wybrać dom mediowy, który zajmie się obsługą mediową. “Obecnie ustalany jest budżet marketingowy firmy na przyszły rok” – mówi Malwina Kiepiel, kierownik zespołu marketingu PTU SA. Ubezpieczyciel działa w Polsce od 1990 r., początkowo jako Towarzystwo Ubezpieczeń Komunikacyjnych TUK SA. (MKS)