Kraj

Polski oddział Donnelley zaangażowany we wprowadzenie nowego wizerunku firmy

Europa, a szczególnie polski oddział korporacji RR Donnelley wkrótce zainaugurują wprowadzenie nowego globalnego wizerunku firmy i jej nowej globalnej wizualizacji....

Europa, a szczególnie polski oddział korporacji RR Donnelley wkrótce zainaugurują wprowadzenie nowego globalnego wizerunku firmy i jej nowej globalnej wizualizacji. Donnelley będzie podkreślać centralną pozycję klienta w swojej działalności oraz wiedzę popartą doświadczeniem. Korporacja otrzyma nowe logo, będzie miała przypisaną nową kolorystykę, co pociągnie za sobą nowy etap polityki informacyjnej firmy. W bieżącym roku polski oddział Donnelley otrzymał trzy różne certyfikaty jakości ISO, które podkreślają spełnianie przez firmę międzynarodowych standardów zarządzania, zapewnienie bezpieczeństwa pracy i produktu oraz przyjazne traktowanie środowiska naturalnego. Korporacja w Polsce od 2000 r. kontynuuje inwestycje poligraficzne. Ostatnio dokupione maszyny drukarskie umożliwiają adresowanie produktów w różnorodny sposób, co – jak przekazała Małgorzata Szafrańska, odpowiedzialna za PR polskiego oddziału Donnelley – jest na naszym rynku innowacyjne. Firma systematycznie poszerza portfolio klientów. W tym roku wzrósł udział produkcji na eksport. Polski oddział Donnelley może pochwalić się m.in. drukiem tygodnika na rynek rosyjski. Wśród główych klientów polskiego oddziału Donnelley jest zdecydowana większość najważniejszych wydawców magazynów w Polsce i w Europie. (KP)