Dzisiejsza “Gazeta Telewizyjna”, piątkowy dodatek telewizyjny do “Gazety Wyborczej”, oraz jej dwa kolejne wydania ukażą się po raz pierwszy z filmami na DVD. Dziś jest to “Być jak John Malkovich”. Za tydzień, według nieoficjalnych informacji, będzie to “Marvin’s Room”, a za dwa tygodnie – “Elizabeth”. Wydanie “Gazety Telewizyjnej” z DVD reklamowane jest na citylightach oraz na łamach “Gazety Wyborczej”. W piątki “Wyborcza” osiąga najwyższą sprzedaż w tygodniu. Według najnowszego raportu ZKDP za sierpień 2003 r. rozpowszechnianie płatne dziennika w piątki wyniosło 581,3 tys. egzemplarzy (nakład – 738,9 tys.). Wydanie piątkowe “Wyborczej” składa się z pięciu części: grzbietu głównego, “Telewizyjnej”, “Gazety Sport”, “Komiksowa” dla dzieci i dodatku z krzyżówkami, co jest akcentowane w obecnej kampanii billboardowej “Wyborczej” pod hasłem: “Jedna gazeta. Pięć tytułów”. (KP)