Kraj

Medical Data Management rozwija ofertę dla branży farmaceutycznej

Firma Medical Data Management (MDM) rozwija ofertę usług directmailingowych dla branży farmaceutycznej. "Skupiamy się na niestandardowych działaniach mailingowych skierowanych przede...

Firma Medical Data Management (MDM) rozwija ofertę usług directmailingowych dla branży farmaceutycznej. “Skupiamy się na niestandardowych działaniach mailingowych skierowanych przede wszystkim do lekarzy” – powiedziała Kathrina Sienkiewicz, marketing & PR manager MDM. Jej zdaniem forma przesyłki reklamowej kierowanej do lekarza musi wyraźnie wyróżniać się w natłoku komunikatów marketingowych branży FMCG. Firma będzie też koncentrować się na działaniach wspomagających pracę przedstawicieli medycznych. “Średnio w firmie farmaceutycznej 90 proc. budżetu przeznaczanego na aktywność marketingową związane jest z pracą przedstawicieli medycznych. To bardzo skuteczna forma sprzedaży – nie tylko w przypadku leków etycznych. Dlatego tak istotne jest stworzenie precyzyjnych narzędzi wspomagających i kontrolujących pracę tych osób” – wyjaśnia Kathrina Sienkiewicz. Spółka MDM podpisała też kontrakt partnerski z amerykańską firmą Dendrite dotyczący rozwiązań w zakresie zarządzania siecią sprzedaży (CRM). Firma MDM specjalizuje się w działaniach marketingowych skierowanych do firm farmaceutycznych (m.in. lekarskie bazy danych, planowanie kampanii reklamowych, działania marketing services, CRM). Prowadzi portal Esculap.pl dla lekarzy. (PM)