Firma Medical Data Management (MDM) rozwija ofertę usług directmailingowych dla branży farmaceutycznej. “Skupiamy się na niestandardowych działaniach mailingowych skierowanych przede wszystkim do lekarzy” – powiedziała Kathrina Sienkiewicz, marketing & PR manager MDM. Jej zdaniem forma przesyłki reklamowej kierowanej do lekarza musi wyraźnie wyróżniać się w natłoku komunikatów marketingowych branży FMCG. Firma będzie też koncentrować się na działaniach wspomagających pracę przedstawicieli medycznych. “Średnio w firmie farmaceutycznej 90 proc. budżetu przeznaczanego na aktywność marketingową związane jest z pracą przedstawicieli medycznych. To bardzo skuteczna forma sprzedaży – nie tylko w przypadku leków etycznych. Dlatego tak istotne jest stworzenie precyzyjnych narzędzi wspomagających i kontrolujących pracę tych osób” – wyjaśnia Kathrina Sienkiewicz. Spółka MDM podpisała też kontrakt partnerski z amerykańską firmą Dendrite dotyczący rozwiązań w zakresie zarządzania siecią sprzedaży (CRM). Firma MDM specjalizuje się w działaniach marketingowych skierowanych do firm farmaceutycznych (m.in. lekarskie bazy danych, planowanie kampanii reklamowych, działania marketing services, CRM). Prowadzi portal Esculap.pl dla lekarzy. (PM)