Kraj

Carlsberg Okocim rozpoczyna kampanię reklamową marki piwa Okocim Mocne

(Task Force Consulting) W październiku na ekrany telewizyjne po ponaddwuletniej przerwie powraca marka Okocim Mocne (Grupa Carlsberg Okocim) z nową...

(Task Force Consulting) W październiku na ekrany telewizyjne po ponaddwuletniej przerwie powraca marka Okocim Mocne (Grupa Carlsberg Okocim) z nową wizerunkową kampanią. Emisja reklamy rozpocznie się 23 października. Spot reklamowy emitowany będzie na antenach TVP1, TVP2, Polsatu i TVN-u. Film reklamowy ma podkreślać intensywny, głęboki smak piwa Okocim Mocne. Kreację kampanii ATL opracowała agencja reklamowa Red 8 Communications Group. Realizacją spotu zajęło się studio Graffiti Film. Scenerię spotu stworzono w londyńskim studiu filmowym. Planem zdjęciowym kierował znany reżyser Mike Valentine, który pracował między innymi przy produkcji takich filmów jak “James Bond. Świat to za mało” i “Gwiezdne wojny. Epizod I”. Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii piwa marki Okocim Mocne zajął się dom mediowy Universal McCann.