Kraj

DaimlerChrysler Automotive Polska zmienił strategię pionu marketingowego

Koncern DaimlerChrysler Automotive Polska zmienił strategię pionu marketingowego. Dotychczas samochody osobowe były w jednym dziale marketingowym z samochodami dostawczymi, a...

Koncern DaimlerChrysler Automotive Polska zmienił strategię pionu marketingowego. Dotychczas samochody osobowe były w jednym dziale marketingowym z samochodami dostawczymi, a samochody ciężarowe należały do osobnego działu. Teraz w ramach działu samochodów osobowych Mercedes Car Group skupione są działania dotyczące samochodów osobowych Mercedes, Smart i Maibach, natomiast dział samochodów użytkowych skupia się na działaniach dotyczących samochodów dostawczych marek: Mercedes i Mitsubishi Kancer oraz samochodów ciężarowych. Obecna struktura pionu marketingowego odpowiada tej w centrali koncernu. Dyrektorem handlowym działu samochodów osobowych został Peter Gress – we wrześniu br. zastąpił on Nicholasa Speeksa, który awansował na takie samo stanowisko w oddziale koncernu w Dubaju. Stanowisko manager marketing communications w tym dziale zajmuje Tomasz Nieborek. Dyrektorem handlowym działu samochodów użytkowych jest Michał Luberadzki, któremu podlegają: Barbara Kunach, pełniąca funkcję specjalisty ds. marketingu odpowiedzialnego za samochody dostawcze, i Agnieszka Mazurek, pełniąca taką samą funkcję w przypadku samochodów ciężarowych. (PU)