Kraj

IMIGe Poland obniża ceny wynajmu części nośników reklamowych

Firma reklamowa IMIGe Poland zdecydowała się - począwszy od listopada - na obniżenie ceny wynajmu powierzchni reklamowej średnio o ok....

Firma reklamowa IMIGe Poland zdecydowała się – począwszy od listopada – na obniżenie ceny wynajmu powierzchni reklamowej średnio o ok. 15-20 proc. na wybranych nośnikach oferowanych w szkołach i hipermarketach. Planowana obniżka obejmie trzy produkty z portfolio firmy IMIGe Poland: podkładki pod myszki komputerowe, pocztówki reklamowe oraz reklamę na wózkach sklepowych. W przypadku podkładek pod myszki czterotygodniowa akcja prowadzona na 10 tys. nośnikach ma kosztować 60-65 tys. zł (wcześniej 70-80 tys. zł). Z kolei za dwutygodniową kampanię reklamową prowadzoną na 40 tys. pocztówek reklamowych klient ma zapłacić 8 tys. zł (wcześniej 10-12 tys. zł). Ceny uzwględniają koszt produkcji. Koszty reklamy na wózkach sklepowych nie zostały podane. Według przedstawicieli firmy zapowiedziana obniżka cen produktów jest przede wszystkim możliwa dzięki znaczącemu zwiększeniu liczby i rodzajów nośników reklamowych oferowanych przez firmę w szkołach i hipermarketach. Wpływa to na obniżenie kosztów związanych z produkcją i transportem, szczególnie w przypadku dużych kampanii reklamowych. Kolejnym nowym elementem strategii sprzedaży IMIGe Poland jest oferta pakietowa. Będzie ona polegać m.in. na oferowaniu pocztówek reklamowych w cenach obejmujących jedynie koszt produkcji dla tych klientów, którzy zakupią kampanie reklamowe na innych nośnikach dostępnych w szkołach: elektronicznych panelach informacyjnych, reklamowych panelach podświetlanych, tablicach ogłoszeniowo-reklamowych lub podkładkach pod myszki komputerowe. Zdaniem Jakuba Zabokrzeckiego, kierownika działu sprzedaży w firmie IMIGe Poland, działania takie zintensyfikują sprzedaż powierzchni reklamowych na wspomnianych nośnikach oraz mają zainteresować ofertą firmy nowych potencjalnych klientów. Podkładki pod myszki komputerowe instalowane są w pracowniach komputerowych na terenie największych uczelni i wybranych szkół średnich w całym kraju. W chwili obecnej firma dysponuje blisko 20 tys. miejsc reklamowych przy stanowiskach komputerowych z dostępem do internetu. Drugim produktem oferowanym po niższych cenach są pocztówki reklamowe. Pocztówki umieszczone są w specjalnie do tego przeznaczonych nowoczesnych ekspozytorach, dodatkowo wyposażonych w elektroniczny wyświetlacz wskazujący datę, godzinę i temperaturę. Ekspozytory instalowane są w miejscu o dużym natężeniu studentów i uczniów: blisko bibliotek, szatni, stołówki, bufetu itp. Obniżeniu ulegnie ponadto cena wynajmu powierzchni reklamowej na wózkach sklepowych w hipermarketach. IMIGe Poland proponuje nową wersję nośnika, gdzie wydruk reklamowy pokrywa całą przednią część wózka (widoczna jest z obu stron wózka). IMIGe Poland oferuje możliwość przeprowadzenia kampanii reklamowych m.in. w ogólnopolskiej sieci hipermarketów Real i Hypernova. (JP)