Kraj

Ambra wspiera reklamowo markę Cin & Cin

Firma Ambra SA, importer i dystrybutor napojów alkoholowych, wspiera reklamowo markę win musujących Cin & Cin. Kampania, która ma miejsce...

Firma Ambra SA, importer i dystrybutor napojów alkoholowych, wspiera reklamowo markę win musujących Cin & Cin. Kampania, która ma miejsce w telewizji (spoty reklamowe emitowane w Polsacie, TV4, TVN i TVN Siedem i kanałach tematycznych takich jak VIVA Polska, Discovery) oraz w prasie branżowej (“Poradnik Handlowca”, “Detal Dzisiaj”, “Rynki Alkoholowe”), została podzielona na dwie części: pierwszy trzytygodniowy etap rozpoczął się w połowie października, drugi ma ruszyć w połowie przyszłego miesiąca. Strategię, kreację, planowanie i zakup mediów na potrzeby tej kampanii przygotowała agencja reklamowa GPD z Poznania. Reklamy w mediach Cin & Cin wspierane są działaniami BTL-owymi: producent przygotował promocje sprzedażowe skierowane do handlu oraz promocje detaliczne z materiałami POS (listwy podpowiadające ustawienie produktu na półce, zawieszki cenowe i inne materiały nawiązujące do reklam). Promocje przygotowane zostały przez producenta we współpracy z agencją Snatch z Torunia, część materiałów POS przygotowała agencja GPD. Mariusz Janikowski, marketing manager Ambra SA, mówi, że celem kampanii jest “stworzenie emocjonalnego świata marki, w którym Cin & Cin pobudza zmysły i zbliża ludzi – jest to wino na kameralne spotkania i randki”. Kampania informuje także o sponsorowaniu wystawy mebli “Italian Style”. Grupą docelową tej marki są młodzi, nowocześni i aktywni ludzie w wieku 18-34 lata, mieszkańcy miast. Według informacji producenta Cin & Cin jest trzecią spośrod najlepiej sprzedających się marek na rynku win musujących z 11,1 proc. udziałów ilościowych (dane wg ACNielsen sierpień/wrzesień 2003 r.). Pierwsze i drugie miejsce zajmują marki Dorato i Michelangelo należące również do Ambry (pod względem udziałów wartościowych w rynku marka Cin & Cin zajmuje drugie miejsce po Dorato). (MB)