Przetargi

Purmo wybrał San Markos na cały 2004 rok

Producent grzejników i ogrzewania podłogowego marki Purmo podpisał umowę na obsługę budżetu reklamowego w roku 2004 z agencją reklamową San...

Producent grzejników i ogrzewania podłogowego marki Purmo podpisał umowę na obsługę budżetu reklamowego w roku 2004 z agencją reklamową San Markos. Umowa obejmuje działania ATL i BTL, jak również zakup mediów. Dotychczas budżet Purmo obsługiwała agencja ARRS Effectica. San Markos wybrana została w drodze przetargu, do którego zaproszono10 agencji; ich nazwy nie zostały podane. Ich zadaniem było przygotowanie całościowej strategii – w tym działań medialnych i kreatywnych – mających zapewnić Purmo utrzymanie pozycji lidera na rynku grzejników płytowych i zwiększenie udziałów na rynku grzejników łazienkowych. Purmo jest marką koncernu Rettig Heating Group, na polskim rynku udziały Purmo w sprzedaży grzejników wynoszą 40 proc. Pierwsze efekty współpracy z San Markos będą widoczne na początku 2004 roku – w postaci ogłoszeń w prasie fachowej. (AMS)