(MAA) Projekt “Żywieckie Muzeum Humoru” autorstwa firmy marketing services Eskadra BTL został nagrodzony podczas czwartej edycji konkursu Globe Awards organizowanego przez Marketing Agencies Association (MAA) Worldwide. Podczas gali w Palm Beach pracę polskiej agencji uznano za najlepszą w kategorii Best Event Marketing Campaign. Żywieckie Muzeum Humoru to ekspozycja zrealizowana dla Grupy Żywiec SA, dokumentująca historię i współczesność poczucia humoru Polaków. W trakcie trwania wystaw pokazywane są scenografie najpopularniejszych polskich komedii filmowych, przywoływane są radiowe audycje satyryczne oraz najczęściej poruszane wątki dowcipów. Realizacja projektu, kierowanego do grupy osób w wieku 18-45 lat, rozpoczęła się latem ub.r. Grand Prix oraz nagrodę za najlepszą pracę w kategorii Best Entertainment Campaign Agency otrzymała agencja reklamowa TBWAKorea. W ten sposób wyróżniono jej projekt z zakresu guerilla marketingu przygotowany dla operatora telekomunikacyjnego SK Telecom, związany z mistrzostwami świata w piłce nożnej Korea/Japonia 2002 r. W konkursie Globe Awards prace oceniane były w 16 kategoriach. W tym roku nadesłano 290 zgłoszeń z 30 krajów. Wręczenie nagród odbędzie się 27 października br. w Palm Beach na Florydzie. W tym roku jednym z jurorów był reprezentant Polski – Anna Ducka, brand manager Henkel Polska.