Kraj

Eskadra BTL została laureatem konkursu marketingowego Globe Awards

(MAA) Projekt "Żywieckie Muzeum Humoru" autorstwa firmy marketing services Eskadra BTL został nagrodzony podczas czwartej edycji konkursu Globe Awards organizowanego...

(MAA) Projekt “Żywieckie Muzeum Humoru” autorstwa firmy marketing services Eskadra BTL został nagrodzony podczas czwartej edycji konkursu Globe Awards organizowanego przez Marketing Agencies Association (MAA) Worldwide. Podczas gali w Palm Beach pracę polskiej agencji uznano za najlepszą w kategorii Best Event Marketing Campaign. Żywieckie Muzeum Humoru to ekspozycja zrealizowana dla Grupy Żywiec SA, dokumentująca historię i współczesność poczucia humoru Polaków. W trakcie trwania wystaw pokazywane są scenografie najpopularniejszych polskich komedii filmowych, przywoływane są radiowe audycje satyryczne oraz najczęściej poruszane wątki dowcipów. Realizacja projektu, kierowanego do grupy osób w wieku 18-45 lat, rozpoczęła się latem ub.r. Grand Prix oraz nagrodę za najlepszą pracę w kategorii Best Entertainment Campaign Agency otrzymała agencja reklamowa TBWAKorea. W ten sposób wyróżniono jej projekt z zakresu guerilla marketingu przygotowany dla operatora telekomunikacyjnego SK Telecom, związany z mistrzostwami świata w piłce nożnej Korea/Japonia 2002 r. W konkursie Globe Awards prace oceniane były w 16 kategoriach. W tym roku nadesłano 290 zgłoszeń z 30 krajów. Wręczenie nagród odbędzie się 27 października br. w Palm Beach na Florydzie. W tym roku jednym z jurorów był reprezentant Polski – Anna Ducka, brand manager Henkel Polska.