Kraj

Jędrzejewski pokieruje działem badań farmaceutycznych GfK Polonia

(GfK Polonia) Instytut badawczy GfK Polonia wydziela w swojej strukturze dział badań farmaceutycznych. Od połowy października 2003 zespół badań farmaceutycznych...

(GfK Polonia) Instytut badawczy GfK Polonia wydziela w swojej strukturze dział badań farmaceutycznych. Od połowy października 2003 zespół badań farmaceutycznych GfK Polonia został wzmocniony przez Mariusza Jędrzejewskiego, który objął stanowisko kierownika działu. Będzie on odpowiedzialny za badania marketingowe dla producentów leków receptowych Rx oraz parafarmaceutyków OTC. Od 1999 roku pełnił funkcję szefa Pentor Medical, działu badań medycznych w instytucie Pentor. Wcześniej pracował w Medical Data Management – firmie świadczącej usługi na rzecz firm farmaceutycznych. Nauczyciel akademicki, doktorant w Instytucie Socjologii w Zakładzie Socjologii Polityki UW. “Do tej pory badania farmaceutyczne realizowaliśmy w ramach działu badań Ad Hoc. Wyodrębnienie w naszej strukturze wyspecjalizowanej komórki spowodowane jest zwiększeniem liczby prowadzonych projektów badawczych związanych z rynkiem farmaceutycznym – zarówno krajowych, jak i międzynarodowych, a także procesem dostosowywania firmy i jej strategii do ogólnej strategii obowiązującej w Grupie GfK. Zatrudnienie Mariusza Jędrzejewskiego z pewnością ten proces usprawni” – powiedziała Agnieszka Sora, dyrektor zarządzający instytutu GfK Polonia.