Kraj

Bayer wspiera Kinder Biovital YOUnior w internecie

Producent suplementu diety proponuje m.in. grę interaktywną.

Na początku września rusza nowa odsłona kampanii Kinder Biovital YOUnior. Agencja JWT przygotowała grę interaktywną dla dzieci w wieku szkolnym. Polega ona na graniu na perkusji i utrzymana jest w charakterze gry dla dzieci “Guitar hero”. Głównym zadaniem gracza jest zdobycie jak największej liczby punktów poprzez wygranie na perkusji odpowiedniej melodii. Gra nawiązuje do spotu wprowadzającego w grudniu ub.r. produkt na rynek, której głównym bohaterem był Igor Falecki – młody muzyk, perkusista (patrz MMP24 z 10 grudnia ub.r.). Przy okazji tego projektu powstała również nowa strona internetowa dla całej linii produktów marki Kinder Biovital.

Gra będzie wspierana nową komunikacją w telewizji, której celem jest zachęcenie do zabawy na stronie Zagrajzigorem.pl. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

Kinder Biovital YOUnior jest suplementem diety firmy Bayer przeznaczonym dla dzieci w wieku szkolnym, który wspiera ich aktywność fizyczną i umysłową. Witaminy w trzech owocowych smakach mają formę tabletek musujących w ustach.