Kraj

Dragon Rouge zaprojektowała nowe opakowania wódki Wyborowej

Wyborowa SA wprowadzi w przyszłym roku dla swojego sztandarowego brandu wódki Wyborowa nowe opakowania, które zostały przygotowane przez polski oddział...

Wyborowa SA wprowadzi w przyszłym roku dla swojego sztandarowego brandu wódki Wyborowa nowe opakowania, które zostały przygotowane przez polski oddział agencji Dragon Rouge. Butelki mają podkreślać nowowczesność i jednocześnie nawiązywać do wieloletniej tradycji marki. Opakowania pojawią się w Polsce w lutym 2004 r., a na rynkach zagranicznych od początku marca przyszłego roku. Firma przeprowadziła badania fokusowe nowych opakowań w kilku krajach i uzyskała pozytywne opinie o nowym projekcie. Wyborowa SA, należąca do francuskiego koncernu Pernod Ricard, zapowiada także redukcję w swoim portfolio wódek smakowych. Zostaną tylke te smaki, które pochodzą od owoców kojarzących się z Polską. Jest to spowodowane konsekwentnym pozycjonowaniem brandu na świecie jako polskiego trunku o wieloletniej tradycji. Marka Wyborowa ma w rynku wódki w Polsce 3,1 proc. (wartościowo), a w segmenice premium 12,5 proc. (źródło: ACNielsen). Produkt jest sprzedawany do 70 krajów świata, a największym rynkiem zbytu jest Meksyk. (MB, TW)