Kraj

Konkurs efektywności reklam EFFIE w Polsce

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych w Polsce uzyskało licencję na prowadzenie w naszym kraju największego na świecie konkursu efektywności EFFIE. Formuła imprezy...

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych w Polsce uzyskało licencję na prowadzenie w naszym kraju największego na świecie konkursu efektywności EFFIE. Formuła imprezy opiera się na ocenie całościowej efektywności pracy agencji reklamowych. Głównym jego założeniem jest porównanie założonych celów prowadzonych kampanii z jej wynikami, potwierdzonymi przez niezależne źródła. Kluczową rolę w konkursie odegrają więc klienci agencji reklamowych. Pierwsza polska edycja EFFIE ma się odbyć w przyszłym roku. W październiku br. polska delegacja SAR wzięła udział w gali, która zwieńczyła niemiecką edycję tego konkursu, zaś w listopadzie będzie obecna w EuroEFFIE, który odbędzie się w Pradze. Pierwsza edycja tego konkursu odbyła się w 1968 roku w USA. (JP)