Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego rozpoczyna kampanię reklamową, której celem jest zwiększenie świadomości polskich przedsiębiorców w obszarze ochrony niematerialnych zasobów firmy. Promowane są takie dobra, jak: pomysł, wiedza, własność intelektualna i patent.
Reklama ma zachęcić przedsiębiorców do zainteresowania się tematem własności intelektualnej i jej skutecznej ochrony. Spot w jednym ujęciu przedstawia ekscentrycznego naukowca-wynalazcę Jana Koło znajdującego się w budynku Ministerstwa Patentów. Bohater jest poirytowany. Okazuje się, że to on wynalazł koło, ale swojego wynalazku nie opatentował. Zrobili to inni.
30-sekundowy spot promujący projekt “Własność Intelektualna – Niedoceniony Potencjał Przedsiębiorców” realizowany w ramach Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka emitowany będzie przez dwa tygodnie (do 19 września br.) na antenie TVN24 w porze najwyższej oglądalności.
Spot promuje działania propatentowe realizowane przez MARR, takie jak bezpłatne seminaria edukacyjne na temat własności intelektualnej, wzorów przemysłowych, znaków towarowych, indywidualne i bezpłatne konsultacje rzecznika patentowego działającego w MARR.
Do końca roku reklama pojawi się w ogólnopolskich i regionalnych stacjach telewizyjnych. Za jej kreację, koncepcję i produkcję odpowiada zespół produkcji reklamowej TVN.