Kraj

Jan Koło promuje patenty [WIDEO]

Kampania MARR skierowana jest do polskich przedsiębiorców. Promuje takie dobra, jak pomysł, wiedza, własność intelektualna i patent.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FT71tG0itlGM%22%7D
Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego rozpoczyna kampanię reklamową, której celem jest zwiększenie świadomości polskich przedsiębiorców w obszarze ochrony niematerialnych zasobów firmy. Promowane są takie dobra, jak: pomysł, wiedza, własność intelektualna i patent.

Reklama ma zachęcić przedsiębiorców do zainteresowania się tematem własności intelektualnej i jej skutecznej ochrony. Spot w jednym ujęciu przedstawia ekscentrycznego naukowca-wynalazcę Jana Koło znajdującego się w budynku Ministerstwa Patentów. Bohater jest poirytowany. Okazuje się, że to on wynalazł koło, ale swojego wynalazku nie opatentował. Zrobili to inni.

30-sekundowy spot promujący projekt “Własność Intelektualna – Niedoceniony Potencjał Przedsiębiorców” realizowany w ramach Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka emitowany będzie przez dwa tygodnie (do 19 września br.) na antenie TVN24 w porze najwyższej oglądalności.

Spot promuje działania propatentowe realizowane przez MARR, takie jak bezpłatne seminaria edukacyjne na temat własności intelektualnej, wzorów przemysłowych, znaków towarowych, indywidualne i bezpłatne konsultacje rzecznika patentowego działającego w MARR.

Do końca roku reklama pojawi się w ogólnopolskich i regionalnych stacjach telewizyjnych. Za jej kreację, koncepcję i produkcję odpowiada zespół produkcji reklamowej TVN.