Kraj

TBWAWarszawa przygotowała kampanię opon zimowych Michelin

Agencja reklamowa TBWAWarszawa przygotowała kreację kampanii reklamowej opon zimowych Michelin. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy HMS Carat....

Agencja reklamowa TBWAWarszawa przygotowała kreację kampanii reklamowej opon zimowych Michelin. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy HMS Carat. Kampania ma na celu przekazanie informacji o atutach opon zimowych Michelin Pilot Alpin i impulsu oraz informacji zakupowej. Drugim celem kampanii jest wzmacnianie świadomości marki i produktu oraz zainteresowanie ofertą. Pierwszy cel jest realizowany za pomocą kampanii w prasie i internecie, natomiast drugi cel był zrealizowany poprzez kampanię telewizyjną mającą miejsce od 20 października do 3 listopada br. Kampania prasowa obejmuje następujące tytuły: “Auto Świat”, “Gazeta Wyborcza”, “Auto Moto”, “Polityka”, “Newsweek”, “Wprost”, “Auto+”, “Auto Sukces”, “Auto Motor i Sport” oraz “Duży Format”. Działania marketingowe w internecie obejmują kampanię w portalu Wirtualna Polska (WP). Bannery śródtekstowe pojawiają się m.in. w serwisach: moto.wp.pl, polki.wp.pl, gielda.wp.pl, podatki.wp.pl, turystyka.wp.pl. Advertoriale pojawiają się m.in. w serwisach sport.wp.pl, finanse.wp.pl, wiadomosci.wp.pl. Opony Michelin są także reklamowane poprzez domyślną frazę w wyszukiwarce WP. Kampania jest także realizowana poprzez mailing html skierowany do grupy docelowej: kobiet z wyższym wykształceniem (96 tys. kont). Mailing jest kierowany tylko do osób, które wyraziły zgodę. Strategią i kreacją kampanii w internecie zajęła się agencja K2 Internet. Kampania prasowa zakończy się w II połowie listopada. (PU)