Kraj

Janssen-Cilag wprowadza nową markę szamponów Nizorelle

Firma Janssen-Cilag Polska wprowadziła na rynek nową markę szamponów przeciwłupieżowych Nizorelle. Jak powiedziała Urszula Sokołowska, group product manager leków OTC...

Firma Janssen-Cilag Polska wprowadziła na rynek nową markę szamponów przeciwłupieżowych Nizorelle. Jak powiedziała Urszula Sokołowska, group product manager leków OTC w Janssen-Cilag Polska, nazwa nowego produktu ma kojarzyć się z już istniejącym brandem Nizoral, będącym także w portfolio koncernu. Szampony Nizorelle kierowane są do młodych kobiet (20-45 lat), dynamicznych i aktywnych zawodowo. Według danych firmy potencjalne konsumentki Nizorelle często kupują kosmetyki selektywne. Dlatego też Nizorelle będzie dystrybuowane tylko w drogeriach i sieciach kosmetycznych. Janssen-Cilag nie będzie sprzedawał tych produktów w aptekach i sieciach hiper- i supermarketów. Debiutowi marki towarzyszy kampania reklamowa, która potrwa do końca roku. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Red 8. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Warszawa. Akcja reklamowa obejmuje prasę (15 tytułów prasy kobiecej oraz m.in.: “Newsweek”, “Wprost” i “Wysokie Obcasy”), citylighty oraz działania PR. Szampony Nizorelle dostępne są w trzech wariantach: do włosów przetłuszczających się, normalnych i suchych. Sugerowana cena produktu to 20 zł. (JD)