Kraj

DSV Trading promuje w prasie markę Pionieer

DSV Trading, wyłączny dystrybutor na Polskę marek sprzętu audio-wideo: Loewe, Bose, Pionieer, przeprowadził jednorazową akcję promocyjną w "Playboyu" dla tej...

DSV Trading, wyłączny dystrybutor na Polskę marek sprzętu audio-wideo: Loewe, Bose, Pionieer, przeprowadził jednorazową akcję promocyjną w “Playboyu” dla tej ostatniej marki (strona reklamowa i insert z prezentacją oferty sprzętu marki Pionieer). “Jest to nasza tradycyjna coroczna akcja, w tym roku wybraliśmy “Playboya”, bo uznaliśmy, że jego grupa docelowa bardzo dobrze pokrywa się z naszą, poza tym atrakcyjne wydały nam się warunki finansowe” – mówi Wioletta Matkowska, specjalista ds. marketingu DSV Trading. Grupą docelową marki Pionieer są mężczyźni w wieku 20+, mieszkający w dużych miastach i zarabiający powyżej średniej. Do końca roku firma zamierza także prowadzić kampanię marki Pionieer w czasopismach branżowych, m.in. “Audio”, “Audio-Video”, “Kino Domowe – Magazyn DVD”, oraz w magazynach wnętrzarskich, m.in. “Dom i Wnętrze”, “Dobre Wnętrze”, “Weranda”. Budżet działań nie został ujawniony. DSV Trading przygotowuje kampanie wszystkich trzech marek ze swojego portfolio własnymi siłami. (MG)