Kraj

ARRS Effectica przygotowała kampanię Galerii Dominikańskiej

Agencja reklamowa ARRS Effectica przygotowała kampanię reklamową wrocławskiej Galerii Dominikańskiej. Jej celem jest utrzymanie pozycji Galerii wśród konkurencyjnych handlowych centrów...

Agencja reklamowa ARRS Effectica przygotowała kampanię reklamową wrocławskiej Galerii Dominikańskiej. Jej celem jest utrzymanie pozycji Galerii wśród konkurencyjnych handlowych centrów umiejscowionych na obrzeżach miasta. Kampania jest reakcją na planowane na drugą połowę listopada br. otwarcie we Wrocławiu centrum Auchan. Hasło kampanii brzmi: “Nie daj się oszołomić. Centrum mody jest w centrum miasta”. W kampanii zostanie wykorzystana prasa i outdoor. Galeria Dominikańska bedzie reklamowana w “Gazecie Wrocławskiej” i “Gazecie Dolnośląskiej” (dodatek lokalny “Gazety Wyborczej”). Marta Okońska, szef działu obsługi klienta w ARRS Effectica, zapowiada, że w ramach kampanii reklamy zewnętrznej wykorzystane zostaną billboardy i cityboardy należące m.in. do firm Ströer Out of Home Media i AMS SA, zlokalizowane zarówno w centrum miasta, jak i na peryferiach, w okolicach konkurencyjnych centrów. Agencja zajęła się także planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii. (PU)