Kraj

Kampania na rzecz Warszawskiego Hospicjum dla Dzieci

W listopadzie rusza społeczna kampania na rzecz Warszawskiego Hospicjum dla Dzieci nieuleczalnie chorych. Jej celem jest uświadamianie istnienia hospicjum i...

W listopadzie rusza społeczna kampania na rzecz Warszawskiego Hospicjum dla Dzieci nieuleczalnie chorych. Jej celem jest uświadamianie istnienia hospicjum i zbiórka pieniędzy. Akcję koordynowała agencja Data Studio, a zaangażowanych w nią było niemal 70 firm, m.in. Bank Pekao SA, Poczta Polska, Cefarm, Demoskop. Mediami zajęła się Optimedia, mediaplan obejmuje: telewizję (TVP1, TVP2, TV Polonia, WOT 51, TVN, RTL7), prasę (kilkanaście tytułów, m. in.: “Film”, “Marie Claire”, “Rzeczpospolita”, “Viva”, “Wprost”), radio (PRI, PRII, PRIII, RMF FM, WAWa, Plus), reklamę zewnętrzną. Kampania potrwa do końca grudnia. Reżyseria, zdjęcia i fotografia -Wojciech Wieteska, produkcja filmowa -Graffiti Film. (AMS)