Zagranica

PepsiCo zmienia hasło reklamowe

PepsiCo zmienia hasło reklamowe marki Pepsi-Cola - tak wynika z nieoficjalnych informacji pochodzących z tej firmy. Obecne hasło "Joy of...

PepsiCo zmienia hasło reklamowe marki Pepsi-Cola – tak wynika z nieoficjalnych informacji pochodzących z tej firmy. Obecne hasło “Joy of Pepsi” zostanie zastąpione hasłem “Pepsi. It’s the Cola”. Kilku topowych dyrektorów pracuje wraz z agencją BBDO nad produktową kampanią. Pierwsze reklamy mają ukazać się około Święta Dziękczynienia i nie wystąpią w nich żadne gwiazdy, tak jak miało to miejsce do tej pory. Nie wiadomo, czy gwiazdy pojawią się w dalszej części kampanii. Nowa kampania ma być zmasowana, reklamy pojawią się przy programach telewizyjnych w najlepszym czasie reklamowym. Rzecznik koncernu nie potwierdza zmiany hasła reklamowego. Podobnie jak konkurencja także i PepsiCo w ostatnich latach zainwestowało duże budżety reklamowe w produkty o nowych smakach. Sprzedaż produktów Pepsi według IRI/ACNielsen spadła o 6 proc. w I połowie 2003 r. W tym samym czasie Coca-Cola zanotowała 3-proc. spadek. (“Advertising Age”)