Kraj

Ceny reklam w "Men's Health" będą tańsze niż w "CKM" i "Playboyu"

Ceny reklam w nowym męskim miesięczniku "Men's Health" (Motor-Presse Polska), który zadebiutuje 12 grudnia br., będą średnio o kilkadziesiąt procent...

Ceny reklam w nowym męskim miesięczniku “Men’s Health” (Motor-Presse Polska), który zadebiutuje 12 grudnia br., będą średnio o kilkadziesiąt procent niższe od cen reklam w “CKM” i “Playboyu” (Grupa Marquard Media). Według zaprezentowanych danych cennikowych czwarta okładka w “Men’s Health” kosztuje 50 tys. zł, cała strona – 30 tys. zł (plus 10 proc. za stronę prawą), natomiast cena rozkładówki wynosi 48 tys. zł. W “CKM” i “Playboyu” te ceny wynoszą odpowiednio 70 tys., 42,6 tys., 65,9 tys. zł i 62 tys., 40 tys. i 69 tys. zł. Wszystkie ceny podane są bez podatku VAT. Według Rafała Stańczaka, dyrektora marketingu Motor-Presse Polska, w pierwszym numerze miesięcznika sprzedano 31 stron reklamowych. Magazyn będzie miał objętość 136 stron. “Men’s Health” zastąpi wydawaną dotychczas “Formę”. Nowy magazyn będzie wspierany kampanią reklamową. Kampanię outdoorową, prasową i radiową firma przygotuje we własnym zakresie. W kampanii telewizyjnej zostanie wykorzystany spot reklamowy, którym promowano m.in. włoską edycję tego pisma. Planowaniem i zakupem mediów zajmie się dom mediowy HMS Carat. (JD)